OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Tuesday, March 6, 2012

clueless

as salam/ selamat sejahtera

hi readers, sorry lama xupdate. hmm, based on tajuk, hari ni lidah aku tiba2 kelu. bukan apa, tadi masa kelas, lecturer suruh cite pasal pengalaman bekerja. so, bila tiba giliran aku, mula2nya aku nak cakap BM. tapi bila mula je ckp, aku jadi kelu, clueless. apa aku nk cakap pun aku jadi menggigil. hahaha... apa deh

then, aku cakap, sorry sir. diam kejap. 10 saat. lepas tu, aku decide nk cakap BI, laju lak aku cakap. damn.

then, lecturer mula komen. dia ckp kita semua dari latar belakang yang berbeza. dia igt aku malu dgn background aku. tp xtau la kenapa aku jadi cmtu tadi. mungkin sebab aku hilang fokus sbb xmakan kot. rasa nk pengsan pun de tadi masa bercakap. xpasal2 org fikir aku ni malu dgn background aku. adoi. igt nk cite superb2. last2 jadi cm simpati lak kat aku.

so, pada aku, aku xpernah nak malu dengan latar belakang aku, aku xkisah pun kalo aku ni sederhana je. xmacam kwn2 aku yg lain yg kaya, yg pandai2. so, dari sini aku belajar yang kita perlu keep on moving. sir pun puji dengan cita2 aku & matlamat jangka panjang aku tu. hopefully semua berjalan lancar.

p/s: tiba2 sayu pulak. clueless.

1 comment:

Unknown said...

xpe..hidup ni kene byk bersabar....