OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Tuesday, July 5, 2011

facial foam terbaik!

as salam/ selamat sejahtera,

hi readers,
untuk artikel kali ni, aku nak berkongsi penemuan terhebat... hahaha... poyo je ayat aku ni...
mungkin xramai yang pernah dengar jenama HADA LABO... salah satu daripada jenama hasil kerjsama Mentholatum Corporation dan Rohto Pharmaceutical Corporation dari Jepun...

so, produk2 Hada Labo ni aku sure x mengandungi bahan- bahan yang tidak diperlukan oleh kulit mahupun berbahaya untuk manusia... so, dengan harga sekitar RM23 hingga RM32 untuk facial foam, aku rasa pakai facila foam dia pun dah cukup untuk mendapatkan kulit yang sihat dan lebih baik...


so, aku sangat suka guna Hada Labo AHA/BHA Face Wash & Super Hyaluronic Acid Face Wash... memang berbaloi...

kalo yang AHA/BHA tu akan beri kesan seperti memakai masker telur & kulit kita akan dipolish dengan kandungannya yang kaya itu...

dan yang super hyaluronic acid tu memberi kesan lembapan berganda- ganda pada kulit.... so, kulit jadi lebih lembab dan gebu...

FYI, 1 tube facial ni boleh bertahan lama paling kurang 2 bulan... aku pakai 2 bulan lebih kot... so, xde r mahal sangat benda ni... gunakan sedikit, dan buihkan dia sampai terasa seperti buih ringan, then, sapu je kat muka... gonyoh la muka tu lama2 ya! hahahha... so, lepas je guna produk ni, aku surely xkan bertukar ke produk lain...
so, korang cubalah ya!

p/s: untuk maklumat lanjut, sila lawati laman web hada labo: klik sini! such a cute web...

4 comments:

rauelgonzales said...

heheheh..bgus2!! nanti aku check kat watson hada labo nie..ade ke ek??!

Unknown said...

kat watson mahal sikit kot.. bli kat guardian murah sikit...

❤ Cik Fia ❤ said...

tak pernah jumpa punnnnnn priduk ni.. --..--'

Unknown said...

ada... cuba tgk kat pharmacy guardian n watson