OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Thursday, January 19, 2012

cutiku bermula...

as salam/ selamat sejahtera

hi readers,
maaf lama dah tak menulis dalam blog ni. segala aktiviti menulis blog terpaksa dihentikan seketika beberapa minggu lepas. dan agak memeranjatkan aku bila ranking blog ni turun 100k...

huhu, bukan senang nak naikkan ranking blog. bila blog tgh melonjak, masa tu la aku ni busy memanjang...

yeay! cuti semester aku sudah bermula. penderitaan selama 3 minggu menghadapi peperiksaan akhirnya berakhir. dan apa yang paling menggembirakan aku ialah aku rasa bagai dipermudahkan saja time jawab soalan tu. betul ke tak, dah memang lumrah kan? tapi apa yang penting aku happy dengan apa yang aku dah buat.

cakap pasal happy2 cuti ni sebenarnya aku dah ada beberapa plan yang dah lama aku rangka. takkanlah cuti2 ni bosan je aktiviti aku? ye tak?

so, memandangkan orang ramai dok sibuk cerita shopping voucher bagai, aku pun memang tak lepaskan peluang tu. sebenarnya aku dah shopping buku dah. 15/01 tarikh keramatnya. dengan gigih aku pergi shopping sorang2 kat Sunway Pyramid. bukan apa, ye la, alang2 ada voucher + ada kad ahli popular, dapat banyakkan jumlah buku + jimat.

aku beli buku pun xde la banyak, dapat 4 buah je. tp seriously buku ni memang mahal. sangat bernilai lagi pada isi kandungannya. aku rancang nak buat preview untuk semua buku yang aku dah beli ni...

ha! yang nilah semua buku yang aku beli... sangat berguna  untuk aku  in future. alang2 tak lama lagi nak grad, semua persiapan perlu dilaksana. aku bukan tak mahu beli buku teks, tapi buku untuk sem depan semua dah ada. kawan2 dah janji nak bagi pinjam. alhamdulillah

ha! yang ni aku dapat cawan free sebab aku beli buku CHICKEN SOUP FOR THE SOUL. kalau korang nak tahu, benda ni bukannya murah. lagi2 kalau ada collar cawan edisi terhad ni... sgt terharu... masa aku beli buku tu pun aku takde pun niat beli sebab dapat benda ni. ni just advantage je...
OK guys, inilah gambar muka depan buku2 yang aku dah beli tu:



selain daripada baca buku- buku ni, aku esok (20/01) nak plan pergi melawat kakak2 aku kat terengganu. then baru balik semula ke batu pahat. i miss my home, i really miss my mom, family, and my beloved cat... huhu... OK tu  je nak bagi tahu...

p/s: nak kena kemas barang, esok lak kena berkejaran ke stesen bas... tata

4 comments:

reza al-razi said...

wahhh.. mcm best je buku2 tu..

reza al-razi said...

wahhh.. mcm best je buku2 tu..

Unknown said...

BUKU INTERNATIONAL MMG MAHAL...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/lelaki-dan-novel.html

Mr.Trollulz said...

Semakin hari semakin ramai blogger, no wonder menurun. Bila dah di atas, nak kekal pun payah. Dun fucking give up dude..!! :D