OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Tuesday, February 22, 2011

it's 2 month...

aku x sadar lak blog aku dh 2 bulan... minggu ni tersangatlah sibuk...even sibuk pn still layan computer x henti2... tp betul lah, sekarang ni dh mula minggu yg sibuk...evenso, time aku menaip ni cam longlai je... so, guys, pe pndpt korg kalau aku tukar konsep yg lebih terbuka? mula2 igt nk wat cm informatif n terserlah keIslamannya...tp, maybe this blog blh jd platform untuk aku berkarya... n kongsi pasal hidup aku... actually, aku ni jenis yg kalau aku anggap personal n betul2 rahsia & melibatkan maruah, sure x kongsi... tp, aku just nk jadikan blog as something yg kita blh share & think together... mana lah tau kalau dgn blog, i'll change the world... huahaha

anyway guys, sorry lama x update... i just need inspiration & time to think

p/s: otak dh penat berfikir ++ badan x berapa sihat :)

No comments: