OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Tuesday, February 1, 2011

secangkir teh...

asssalamualaikum & salam sejahtera... dah lama dah aku tak menulis dalam blog ni. rasanya tersangatlah lama. dah 2 minggu aku x menulis. sorry la sangat. sebab sibuk dengan study...ahaks! sibuk la sangat kan? hahaha.

sebenarnya aku pun x faham dengan diri aku kenapa aku nak sangat ubah itu ini dalam blog aku? dari nama hinggalah url pun aku cm nak ubah. sebenarnya, aku kurang selesa dengan nama dan url yang aku buat. semua ni sebab kt serata dunia memang banyak organisasi namanya speakout. so, x manis la nk dikatakan. & lagi satu pasal url aku. aku pn sebenarnya sangat lah risau dengan pendedahan sebahagian besar diri aku ( nama dll).

tapi akhirnya, redha je la...pakai balik namablog asal sbb tgk2, stat blog aku dah makin susut. maybe sebab ramai x jumpa blog aku. hehe...so, guys, this secangkirteh la aku pilih sebab teh la yang paling best menyejukkan hati yang dah makin sesak dengan masalah dan macam2 jenis dosa...so, hopefully, this blog can create positive environment. insya Allah, banyak artikel bakal muncul. akan datang...tunggu...

No comments: