OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, April 27, 2011

bila terasa suka...

cuaca di Shah Alam hujan... sangat lebat...

terasa ngantuk... mulut masih menguap... badan terasa letih...


"penatnya..." aku bermonolog...

hari ni aku terasa gembira, suatu anugerah dari Allah...

sedang rasa gembira ni, terlihat pula carry mark aku...hmm, biasa2 je... tiba2 rasa sedih lak... bukan kerana pencapaiannya... tapi risau pula kalau2 harapan tak kesampaian...

ARGH!!! PEDULIKAN!!!


frust pulak...


aku takde masa nak bersedih lagi... anggaplah, ianya perjuangan... apa yang kita lakukan, tak semestinya mencapai sasaran... namun, redhalah jalan yang terbaik, semoga hati kita kekal tenang...

so, teringat pula pada pesan Mr Tan :

 All the best in your final exam.


Remember: KEEP MOVING FORWARD

TERUS TAK JADI NAK FRUST...

actually,
aku suka befikir. tak kiralah bila aku duduk, baring, membaca, makan, minum atau sebagainya... MAHA SUCI ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI... takkan mampu terlintas di fikiran, tanpa izinnya...

dalam pada aku duduk, menulis blog, terlintas di fikiran, segala yang terjadi ni, banyak hikmahnya... rasa gembira di hati, suatu keajaiban. bukan mudah seseorang rasa begitu gembira... kadang2 dapat jawab soalan dgn yakin pun dh kira baik... terselit dalam hati rasa lega dan gembira dalam hati... "aku dapat jawab dengan baik hari ni...alhamdulillah..." begitulah monolog dalam hati... bukan itu sahaja, mahu saja berkongsi dengan keluarga, rakan dan taulan...

termenung lagi...

ada sesuatu di fikiran...

so, nanti aku share lagi ya...

p/s: happy yang amat... bertambah rasa syukur, semoga kekal berperasaan begitu... AMIN....