OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, April 6, 2011

terlebih sudah....

dh lama agaknya aku x tulis dlm blog... so, kali ni nk buat sedikit saja update... right now aku tgh demam2... so, nk dikatakan hari2 aku demam... tapi still mengekalkan bentuk tubuh asal... cuma kecik sikit la...ha3...

sepatutnya aku ambil test sekarang... tp, dah xsihat, wat excuse la... esok br buat...

tapi memang malang coz esok de banyak test... 3 test berturut2.... aduhai... semalam de 1 test pun cm nk pecah kepala... balik terus lesu2 badan coz smlm pun aku x berapa sihat...

so, lepas ni nk p study banyak2 coz de byk bnd aku blm blajar... semoga Allah beri kekuatan kepada aku dan semua orang...

p/s: tajuk terlebih sudah tu untuk test 3 berturut2...8.30pg -4.00ptg... jadi ikan keringla aku.... ok TATA & have fun for today... as salam :)

ikan kering memang sedap dimakan... nyum2