OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, April 27, 2011

SYUKURNYE~

Wow! hari ni mmg hari yg bertuah...

alhamdulillah, dapat gak aku tempuh final paper statistics dgn baik... tersengeh sepanjang jalan mengenangkan kejayaan besar aku dapat jwb semua...

 tp biasalah, semua tu belum tentu betul semua...

DUSH!!!

RASAKAN!!!

jangan perasan & happy sgt!

hahaha... rasanya tersangat bersyukur kerana segala usaha  rasa gementar ++ penat lelah terbalas akhirnya... apalah terjadi dengan markah aku t ye? hehehe... harap2 dapat A...

so, dalam happy2 ni pun, mestilah ada lagi benda belum selesai... baru je 1 paper lum sum, ada 5 paper lagi yang tinggal... so, perjuangan still panjang lagi....

so, kepada semua kawan2 aku yang rasa kurang bertuah @ senang hati, janganlah berduka cita... nasib aku pun belum tahu lagi... so, fighting untuk paper yang lain... harap2 paper yang kemudian ni, happynye cmni gak...hehe...

GOOD LUCK SEMUA!!! bykkan doa & solat hajat... yg penting, buatlah sesuatu yang bersesuaian dgn kita... xperlulah bersengkang mata kalau xmampu...study pe yg patut,k!!!  :)

p/s: " afraid is not good for our grade..." bak petikan dalam cerita "3 IDIOTS"...