OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Thursday, December 15, 2011

1st ANNIVERSARY LA WEIH!

as salam & selamat sejahtera,

(​◦ˇ⌣ˇ)hi readers,
what's up? hopefully good.

wah! dah 1st ANNIVERSARY la weih!!!! xsangka, dah setahun aku menulis blog. siapa sangka, sekejap je masa berlalu. macam2 input kongsi, acam2 cerita mengarut dah aku tell story... kih3...

hmm, actually aku nak say sorry lah sebab dah lama tak tulis. i know sejak 2- 3 minggu ni xtulis, stat blog turun curam bak curamnya gunung Everest. dah best2 ranking naik, tbe2 lak xrajin nak menulis. sebenarnya aku bukan langsung xbuka blog ni, tapi tiap kali buka, xde idea nak menulis... paling tak aku just blogwalking blog korang la.... thanks yang tidak terhingga kepada yang sudi sokong, baca dan follow blog ni...

sebenarnya banyak cerita nak diceritakan, so, sepanjang dua minggu lebih x tulis entri, aku ni tersangat la aktif. FYI, aku de lagi 8 beban termasuk assignment, test, quiz & presentation nak kena buat. so, korang boleh nampakkan aku ni bz xterhingga? tadi baru je selesai report dan lain- lain... lagi dua minggu je nak final, tapi gigih juga lecturer bagi kerja & test... sayang diorang lebih...XOXO(​◦ˇ⌣ˇ)ε ˇ◦)XOXO

anyway, HAPPY BIRTHDAY to my mom too la sebab birthday dia semalam... sempat call mak & wish her birthday. ni apa yang aku tulis kat twitter:

HB mak! Xdpt nk celebrate. Dulu time sekolah suka buat surprise untuk mak
hari ni hari jadi mak.wish dia pagi2. then, sempat ckp: "mak, man de simpan HADA LABO dalam robok cermin.man simpan nk bg mak." hopes SHE <3

besok xde kelas. tp still bz buat assignment & minggu depan la last lecture. ada yang happy, ada yang merana. hmm~ anyway, wish me luck. insyaAllah, ada benda nak kongsi. tunggu keluaran akan datang. tata

p/s: sebenarnya esok 16/12 suppose anniversary nye... tp saja je nk post awal2... kih3

No comments: