OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Sunday, March 27, 2011

trilogi accident........ part 3

so, dalam pada aku menaip ni, de la MEMBACA komen2 dr PEMBACA... xsangka, ada juga orang nk komen...

OK! be profesional & sambung cerita...

aku sebenarnya nk mendedikasikan penghargaan & terima kasih di atas keikhlasan & pengorbanan kawan2 & keluarga yang terlibat dalam lembaran kisah & episod hidup aku... thanks for everythings... thanks kepada rafi & AP yang sudi menjenguk aku sampai korban tido & tenaga. thanks kepada keluarga aku, mak,abah,kak lin, abg fan, abg din, kakak,alyaa, hanif & abg firdaus for everythings...

so, sekarang dh seminggu benda ni berlaku...

FYI, dalam seminggu yang panjang ni, bukan mudah bagi aku untuk tempuhi...mesti ada yang smpati &mesti ada yang mengeji... ok la...

so, sekarang ni aku belum pulih sepenuhnya... luka2 tu de la 95% dh ok... cuma kulit still pink2 lagi... besok aku kne jmp doktor untuk buka jahitan & scan x-ray untuk tengok tulang aku de ok sikit @ tak...

so, korang bayangkanlah dalam keadaan aku ni, aku masih trauma & emosi aku blm ok lg. dalam keadaan cmni, kepala aku selalu sakit sbb terhentak kuat...

dan dalam keadaan cmni aku risau akan masa depan aku... cmne aku nk cover carry mark aku coz byk assignment, project x siap & test yg blm ambil...

p/s:  FYI, aku call 1 lecturer ni & dia maybe x brp faham condisi aku ni & dia berkeras srh aku blk cpt & fulfill  tanggungjwb aku as student... hua~

No comments: