OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Sunday, October 9, 2011

harap bukan yang terakhir...

as salam/ selamat sejahtera,

artikel ni ditujukan kepada sahabat karib aku a.k.a ex- roomate aku iaitu Pathon Pilus. tak lupa juga kepada Abe, Yusri Abu Bakar,dll yang terpaksa pindah ke kampus cawangan. barangkali ini bukan kali yang terakhir...#tiba2 de habuk masuk mata 


hopefully, kte still keep in touch, ambil berat, slalu call, kalo de kesempatan kte set nk jumpa kat mana, then in future, kte still support each other, kalo dah berjaya x sombong...blablabla....

dedikasi untuk korang, semoga berjaya dalam hidup dunia akhirat, mahupun kerjaya. hidup jangan lupa bertuhan, berkasih jangan lupa keluarga. hidup berjaya membantu yang lemah. kalau kaya jangan lupa zakat & sedekah. hidup dengan prinsip, nanti xmudah goyah ...dan yang penting, kawan biar seribu, musuh biarlah kalau boleh hanya syaitan...

i'll miss you guys, & you should know good friend always love his friend... itulah aku.. chewah...

good luck in there. ada rezeki further study :)

pathon, jgn nk tunjuk sangat makanan sedap kt sini! aku laparrrr.... hahaha

1 comment:

Anonymous said...

sedih lak aku...isk..isk..