OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Saturday, October 8, 2011

TEATER MUSICAL MERIAM

as salam/ selamat sejahtera,

hi readers, semalam aku dan roomates kesayangan aku, iaitu Rafi Rafiu dan Eusoff Zainuden dengan xde keje p la tengok teater ni. teater ni berlangsung pada 7 september 2011 di DATC, UiTM SHAH ALAM, pukul 9 malam.

tajuk teater ni ialah TEATER MUSICAL MERIAM. tajuk pun meriam, mestilah pasal meriam. aku ingatkan teater ni pasal orang nama meriam. tiba2 bulu roma meremang teringatkan Pontianak Harum Sundal Malam. nama meriam macam spooky lak kan?

ni la Meriam si puntianak...


pada aku, bolehlah. even kalau tanya aku, aku tak puas hati dengan management pementasan dan jalan cerita yang buat aku kerut kening... ades... aku boleh bagi 2 setengah bintang daripada 5 bintang je... banyak benda diorang kena belajar tentang pementasan. penulis skrip pun kena lebih kreatif...

tapi walau apa sekalipun, aku sangat enjoy dengan usaha diorang dan persembahan bertenaga diorang... ada jugalah tergelak besar dengan lawak diorang ni...

ha!nilah antara gambar yang aku ambil sepanjang aktiviti kami:













Rafi Rafiu

Eusoff Zainuden

ni pentas DATC yang mengagumkan... yeay! t aku konvo kt sini kelak...





ha! ni gambar kawan2 roomates aku. diorg ni sempoi je...




1 comment:

izyan dzuL said...

igt nk g smlm..tp ad hal..jalan cite menarik x?