OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Thursday, October 20, 2011

sebuah mimpi indah di uitm

as salam/ selamat sejahtera,

hi readers,
hari ni sikit sayup sebab tiba2 terasa ringan tangan menekan button notes dalam facebook. notes ni dah lebih setahun dah... terimbau pula kenangan2 ni. tak terucap betapa aku rindukan kenangan ni. dan tak terungkap betapa aku rindukan mereka semua, betapa sayangnya aku pada mereka... chewah....  hmm, dah lama tak lihat senyuman diorang ni...

so guys, bacalah notes ni jika sudi:





sebuah mimpi indah di uitm


by Razman Qamar AdDin on Thursday, May 6, 2010 at 10:42am




rasanya, setiap kali habis semester, mcm2 perasaan ada dlm hati...ada suka ,ada duka...
ni lebih kurang coretan hati la ni...pada aku x ada bnda paling indah selain sem pertama...jumpa mcm2 org...n tentulah byk sgt kwn...x pernah aku rasa sebegitu gembira bila berteman...
tp, bkn senang nk survive kt uitm. byk bnda kena belajar n byk benda kte kena kejar...tu yg buat kte jd pandai...

msk je sem 2 jd 1 kejutan bg aku...
1st time jd sekretariat...byk gak kerja...tp, aku enjoy je...sometime aku lost, xleh catch up dgn pelajaran n selalu skt2...sorry la kpd SMF2 lain..aku cuti seminggu 1/2...masa tu aku btl2 sakit...
jd smf, aku byk bljr ...mcm mana nk wat projek n also situasi bekerja untuk org atasan...aku seronok dpt kenal ramai org...walaupn aku x setanding mereka, tp, iku selalu igt, kte adalah siapa kwn kte...
diri kte ibarat kertas n kwn2 kte ibarat pen...mereka akan pengaaruhi kte...

so, sem ni berakhir dgn seribu kata...x terucap di bibir...
sem dpn menanti dgn seribu cabaran yg x terjangkau dek akal...


 ·  ·  · Share · Delete

    • Izwan Firdaus yup...btol2 tu razman.... (^o^)")
      May 6, 2010 at 10:48am · 

    • Mastwora Mokhtar smoga sem 3 nnt trus akn membawa kebahagiaan n kseronokn tuk kita mneruskn apa jua cabaran yg menant d hdapannya....hehe
      May 6, 2010 at 11:59am · 

    • Effa Effato hidup ni mmg remeh...tpi dlm kremehan itulah kte prlahan2 akan brjaya..blajar dri hari ke hari...dri situ kt AKN LBIH MNGENAL DUNIA..
      May 6, 2010 at 12:54pm · 

    • Effa Effato MAN,meting smf 10hb ni efa xdpt dtg tau...
      May 6, 2010 at 12:54pm · 

    • Mohd Afzairezza ye ke wahai encik Razman Kamarudin?
      hehehe...
      emm npe ko da snyp dari menyumbangkn komen di page fatimah fety?
      hehehe

      May 6, 2010 at 1:57pm · 

    • Mastwora Mokhtar diam x brmakna x menyokong la rezza.........ko mcm x kenal jew pangai razman 2.........huhuhu
      May 6, 2010 at 2:03pm · 

    • Mohd Afzairezza hahaha...
      kalo ikut law, diam xsetuju..
      haha

      May 6, 2010 at 2:16pm · 

    • Mastwora Mokhtar tp kalo kate org2 tua,diam 2 tandenya setuju....hahaha
      May 6, 2010 at 2:19pm · 

    • Mohd Afzairezza skang kne ikut law...
      hahaha

      May 6, 2010 at 2:25pm · 

    • Mastwora Mokhtar suka ati kau la rezza..........
      May 6, 2010 at 2:27pm · 

    • Mastwora Mokhtar weh,apsal muka ko x blh bla btol dlm gamba 2........huhuhu
      May 6, 2010 at 2:31pm · 

    • Siti Hajar Eolande Sánchez ade eh gambo kiter?? hehe.. maceh2..;p
      May 6, 2010 at 6:13pm · 

    • Apeace Ramely plg epy bile dp jpe ak kn man..???
      kan.kan.kan..??
      hahaha

      May 6, 2010 at 6:51pm · 

    • Mohd Afzairezza muke spe xleh blah cik mas oit...
      May 6, 2010 at 10:07pm · 

    • Mohd Sabri A Majid ape nie???
      May 6, 2010 at 10:26pm · 

    • Izwan Firdaus man,man....................
      May 9, 2010 at 10:49am · 

1 comment: