OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Thursday, March 3, 2011

my heaven day :)

hari ni hari yang amat best...
aku kembali ke kampung setelah sekian lama x balik...x tergambar perasaan keterujaan aku pada hari ini... hari ini aku balik ke batu pahat, johor... rasa seronok hari ni...

seperti biasa, hari2 dunia aku penuh dengan assignment... aduhai, pening aku dibuatnya...

adoi! pening kepala...

hanya Allah je tahu betapa tercabutnya rasa nikmat hidup bila hari2cuak assignment melambak... hahaha... tp best gak buat assignment last2 minit ni... mungkin bakat tersendiri aku mampu siapkan semua benda time2 genting ni... so, macam biasa la aku bangun seawal 4.40 pagi... bangun2 rasa cuak sebab asignment nk pass kat kawan- kawan pagi ni... apa lagi, buatlah... nasib baik aku cool je ...lagipun keje aku senang je... so, b4 pukul 8 aku dah siap & bila siap terus mandi...

& kalau korg nak tau, kat uitm shah alam ni special sikit... setiap pagi selasa & khamis, 500 orang yang bertuah akan dapat menikmati sarapan percuma... sangat2 berbaloi, kalau dapat mmg heaven... pakej lengkap, susu dutch lady, sebiji apple, & sandwich... tapi memandangkan aku hari ni aku mandi pun pukul 8.00 pagi, jangan mimpilah nak dapat breakfast percuma... huhu...

so, b4 aku ke kelas, aku pun packing2 la brg2 yang nk dibawa balik ke kg seperti 2 persalinan, laptop, & buku... hahaha...seriously aku bw balik buku coz naik2 je cuti weekend, ada test...so SAD ( such a damn)...hahaha... tp, yg beznya, aku pn tumpang barang aku kt pak cik guard... nasib baik pak cik guard kolej perindu ni baik... hahaha... so, dengan harapan x payahlah aku nk mendaki tangga ke bilik supaya dapat balik cepat...

nak dipendekkan cerita, aku skip 1 chapter, aku pn p la ke KL seperti yang dirancang kakak aku ni tunggu kat KL... so, aku pn pla... so, lepas tu aku turun ke pasar seni... mmg bez hr ni sebab aku terserempak dengan A. samad Said... tp, xdpt nk bergambar dgn dia sbb xde camera...sekali lagi SAD...hahaha... yg beznya kami ama2 terkejut lagi terkesima bila aku terserempak kt pasar seni... ibarat ada something yang buat aku terganggu sbb dia pandang aku cm kami saling berkaitan...hahha mula la nk perasan....hhihi...tp aku respect dia, walaupn x bersalaman kt situ... dia berpakaian kemas, putih, kemeja bergosok, berseluar slack hitam, & bercapal...part yang paling bez, boogie bag warna  ungu... pak samad memang comel :)

aku mmg respect pak samad lebih :)

then, kakak aku call, suruh turun kat kelana jaya... so dgn patuh, turut je la... kalau aku tau,aku turun je kt UM, xpayah hbs duit aku trn ke pasar seni...SAD...hahahah... so, ada surprise lg, aku jmp dgn kak long aku kt KL...lama plk x jmp dia... sbb dia dok terengganu... so, aku pn sambil wat muka terkesima sbb teruja jmp anak buah aku yg dh nk 1 tahun ni :) hahaha heaven jap... FYI kakak aku ni nk p bercuti ke UK... cheh! bez siot...bila la aku nk dpt p oversea... dalam malaysia pn x hbs jelajah dh berangan nk ke UK...hahaha... blm de rezeki lagi... t blajo sungguh2 & keje sungguh2... t dpt la semua tu... so, sambung cite... so, kakak aku ni blanja makan...kami makan kat restoran ratu sari ( kot...cmtu kot nama dia... ) bez sgt2... kenyang makan lauk sbb nasi keciput je...cheh!!! kemut tul diorg ni... hahaha... so, perut kenyang hati suka...

so, guys, aku dh nk sampai rumah dh ni, sepanjang jalan hujan, xnampak jln, at last our journey end here...x sabar nk jmp mak, abah, alya, hanif & kucing aku si kiki poyo... hahaha...:) as salam :)

p/s: senyuman seindah suria...

No comments: