OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Saturday, March 19, 2011

trilogi accident........ part 1

tanggal 17 march 2011,
tarikh yg aku ingat sampai bila2... tragedi berlaku ke atas aku...aku dan kawan aku,Zul dilanda kemalangan... kemalangan berlaku kt betul2 jusco bukit raja... ada sebuah moto, memotong kami dengan pantas ( kurang ajo pny org)... boleh lak ko potong ke kiri bila org lain tgh syok straight... so dgn pose ala2 superman tanpa power, aku tergolek & tersembam ke jalan tar...

bum!!!! bunyi kemalangan kami... aku byk hilang darah... tp, xde la sampai kne ambil darah... so, nk dipendekkan cite, aku tersembam... sedikit otot muka aku koyak, mulut bengkak... kalah angelina jolie... nk sangat awek seseksi angelina jolie, aku lak jd seksi ala2 dia... adus! failed!!! kt mka je, aku kne jahit, nth brapa jahitan nth... tp, yg beznye doktor muda jahitkan muka aku... super hot beb doktor2 kt hospital tengku ampuan rahimah...

Add caption

eh! melalut lak aku...

so,masa kemalangan tu aku x boleh bangun... aku patah tangan... tulang joint antara bahu & lengan... so, dalam keadaan ala2 nangka busuk terdampar kt jalan tu, ramai la dok tolong... thanks kpd kakak guard (bukan makcik ok... puji muda sbb byk tlg aku)... so dalam keadaan kritikal tu, rmai la penonton2 yg turun padang....siap yg ambl gambr lagi...( kalah Britney Spears). so, ada la insan berhati mulia tolong aku... so, kakak guargd tu menunjukkan bakat angel dia membantu aku... balut kepala & tangan aku... so, ada la rupa mumia br lps shopping....kih3...

\bersambung...

No comments: