OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, May 18, 2011

blog ke-2...

wargh!!! nampak stress harini... bukan pe, byk pula keje... tidur pun x cukup mana... mana taknye, tdo pun pukul 4.08pagi... lepas tu bangun balik pukul 8.15 pagi... bukan apa, tidur lambat pun pasal uruskan blog kesayangan ni... siap berlatih sajak A. Samad Said pula... so, jangan pulak terkejut kalau banyak post syair A. Samad Said... FYI, aku memang gila2 sajak A.Samad Said...

so, hari yang agak meletihkan, ++ masuk ilmu baru... memang lecturer aku n ajo laju...tp, aku faham... alhamdulillah

so, ni aku nak bagi tahu aku de uruskan 1 blog baru... entri baru je satu & aku tengah setting2 pape yang patut... so, nantikanlah kelahiran blog baru khas untuk society aku...

bessblogever.blogspot.com

so, silalah follow...

p/s: jemput kpd semua BESS student untuk jd penulis blog ni... email me me ur email ( gmail only) all4razman@gmail.com

No comments: