OH inilah penyokong saya... meh join skali!

Sunday, May 29, 2011

hakikatnya... anda pakai kondom di kepala????

hahaha... terperanjat baca tajuk post ni??? hahaha... nasib la... tapi~ itulah kenyataan yang terpaksa diterima oleh kaum hawa yang sinonim dengan getah rambut ni... barangkali tiada sesiapa yang perasan, bahawa, anda sebenarnya memakai kondom pada rambut...


what???? bio betul mu eh jang....


WHAT???  OH TIDAKKKKK!!!!!






hahaha...aku tak berbohong... inilah realiti yang terpaksa ditempuh oleh kaum hawa, mahupun jejaka rambut ikal mayang bahawa getah rambut yang korang pakai BUATAN CHINA baru- baru ini dibongkarkan oleh penulis blogger menerusi blognya: http://www.pe-ta-nge.com dalam artikelnya mengenai getah rambut buatan China....sila lihat: TAKUT gelang ikat rambut


so, mari kita kupas oren cerita tersebut....


Kondom yang telah diguna dikitar semula dalam rupa yang lain dengan menjadikannya bahan elastik untuk gelang ikat rambut yang merupakan produk dari di China. Pada mulanya gelang ikat rambut ini hanya dijual di pasar tempatan dan salon kecantikan yang terdapat di bandar-bandar Dongguan dan Guangzhou di wilayah Guangdong ,China. Namun atas kerana harganya yang murah dan mudah didapati dalam pelbagai warna ianya telah dipasarkan secara meluas. Walaupun kondom tersebut telah dikitar semula,gelang ikat rambut tersebut masih lagi mengandungi kuman dan virus yang boleh menyebabkan penyakit Herpes kepada pengguna...



































Publish Post

so, girlz & guyz, silalah buat experiment dulu b4 korang pakai getah rambut korang tu.... kalo sah takde pape, jgn la korang sue aku ke ye... just sharing.... hehe



p/s: BENAR atau MITOS? hahaha~ xterbayang cmne korang leh pakai kondom kat rambut... hahaha...

8 comments:

Aerol Hafiezi said...

hehehehe .. .naseb baek kita lelaki en .. xD

Posting menarik hari ini: Bahaya getah rambut dari china yang mengandungi kondom kitar semula

Razman Kamarudin said...

hahaha... mmg lawak gle... tp, tu la... kena berhati2 dgn semua benda...who wonder, getah rambut pun leh jd issue lawak cmni... nasib baik rambut aku still pendek... kalo x, kondom terpakai la kt rambut...HAHAHA...

rauel_gonzales90 said...

lek ar..laki dah biase pakai kondom2 nie..ahahah..so..no problem la..hhaaha

Faiz said...

rambut pendek..huhu..terima ksih follow blog sy..blog nie dh sy msukkan dalam ruangan follower d blog sy..=)

lyndaz said...

ahaha
seb baik aku pky getah wayar telepon...
selamat! =P

ZWAN SABRI said...

naseb bek rambut pendek.. x yah pakai kondom kat kepala.. HAHA

abieb said...

ahaaa...seb baek xgne getah rambut...gne penyepit rambut jek... :p

Razman Kamarudin said...

tu la... bahaya betul la produk skrang ni... hati2 b4 use la... ni baru getah rambut...blm lagi pil2 kurus, krim bakar lemak dsb...