OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, February 15, 2012

surprise 2012

as salam/ selamat sejahtera

hi readers,
what's up? hmm, actually, i'm going to announce about what i'm gonna do with this poor blog... hahaha... perli blog sendiri...

anyway, setiap tahun, setiap hari dan saat, maaf, sila abaikan... setiap tahun akan ada perubahan yang perlu dibuat. pada diri sendiri apatah lagi kalau ada blog kena lah buat  pembaharuan. baru readers ramai & happy...

OK! aku dah penat cakap kosong, so, aku rasa banyak pembaharuan yang aku kena buat... special untuk korang semua.

memandangkan aku ni jenis suka sangat buat perview buku, mesti korang rasa tak puas hati ye tak? mengarut je pe yang aku tulis tu... tapi aku akan lebih buat lagi banyak la biar korang semua carut aku... hahaha

then, aku rasa apalah kalau aku baca tapi aku tak share. betul tak? pe kata aku jadi story teller kat korang la ea... so, korang jadi budak2 tadika dengar cikgu bercerita... hihihi...

actually, what i'm gonna do is, aku akan baca dan share. kalau novel, aku akan jadikan korng dapat gambaran sebenar tentang novel tu. kalau buku2 ilmiah ke apa, biar aku jadi tutor korang... suka tak? Ok kalo suka sila bayar gaji... kih3...

pasal header tu, aku nampak macam boring je kan? so, aku ingat nak tukar... tp aku xdapat photoshop lagi r... ngngada je kan guna photoshop je... mcm hi class je... hihihi

OK, tu je yang aku mengarutkan hari ni... enjoy ur day.

3 comments:

Unknown said...

wah....u suka review buku?

bagus bagus...galakkan readers kita membaca lebih byk hehehe

Unknown said...

teruskanreview buku....

Unknown said...

singgah dr segmen paling simple