OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, June 8, 2011

life goes on...



as salam/ salam sejahtera...
wah~ lama dah aku x update blog ni... asyik blog walking je la kan... kata nak mencari inspirasi... aku de banyak cerita nak kongsi, tapi wordless... time nak tulis tu la dia jadi blur... hahaha...

ok la... 
minggu ni, bukanlah minggu yang mencabar, tapi jumaat ni bakal ada cabaran baru... jeng3...
aku kena amek test 2 untuk subjek managerial economics... ops!!! macam mencabar je? hahaha... memang mencabar... tapi, kalau bersedia & banyak buat latihan, insyaAllah boleh...

minggu ni aku macam kurang semangat... tak tahu la mana hilangnya semangat aku.. tapi yang lebih malang, aku jadi malas nak buat extra exercise... tak boleh jadi ni prestasi merundum... hmm, kalau malas2 nanti tak dapat la A yang diidam2kan... hmm, kalau macam tu, kenalah aku berusaha lebih... 

this video banyak mengjar aku untuk kekal cekal... orang yang xde pape pun still de semangat hidup dan tak pernah putus asa... so, keep doing our work and be positive...

credit to: sofiyah satuyah rasin coz share video ni... 




p/s: life goes on :)

No comments: