OH inilah penyokong saya... meh join skali!

Saturday, June 25, 2011

tahniah sepah!!!

as salam/ selamat sejahtera,


hi readers, how's your day? hopefully good...
OK! for this short entry, i just wanna say:


CONGRATS SEPAH!!!


antara scene terbaik diorang...
wow... berakhir sudah episod lawak pecah perut maharaja lawak... aku sangat terharu sebab kumpulan sepah yang aku minat dari mula dulu, menjuarai maharaja lawak... wow, korang sangat superb.. lawak gle beb! walaupun aku xde sumbang undian sms, tapi aku memang sokong korang dari belakang la weh... hahaha... tahniah juga kpd jozan, nabil & jambu... korang juga adalah juara...


so, itu je aku nak cakap... so, pada aku program maharaja lawak memang program terbaik tahun ni & hopefully, next year ada lagi...


p/s: bertambah kaya la ko ye AC MIZAL coz ramai bebeno perhabis duit undi sms... wakaka... respect you bro for this brilliant program...

1 comment:

ZORA said...

tahniah untuk sepah...manis tak kurma ituuu....:)