OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Thursday, June 23, 2011

ruangan PEMUDA...

as salam / selamat sejahtera,


hi readers,
another update from me


how's your day? harap2 hari ni sangat bermanfaat untuk korang...


hmm, hari ni hari jadi adik lelaki aku & hari jadi bro angkat aku... wishing them happily ever after... chewah! ayat tak nak pulak klon fairy tale... ( tiba2 terbayang cerita shrek... ni yang nk buat tour cite shrek ni even dah byk kali tgk) hahaha... anyway, tengahari tadi aku p la celebrate hari jadi adik aku ni kat mcD... so, menggajah lagi la aku selepas puas melantak aiskrim oreo & set big mac... 


so, cuma aku nak uar- uarkan aku akan mewujudkan beberapa ruangan baru dalam blog aku ni... salah satu daripadanya ialah ruangan PEMUDA... ha~ inilah singkatan untuk pedoman orang muda- muda... hihihi... xmainlah PETUA... ruangan ni khas untuk aku berkongsi tips... hopefully, ruangan ni akan berguna untuk semua... chewah..


ok guys, dah maghrib ni... aku nak p solat... kalo de ilham aku tulis lagi ya!


p/s: seronoknya berkongsi :) 

No comments: