OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Tuesday, June 14, 2011

it's my birthday :)

as salam / selamat sejahtera,


hi readers,
what's up? ade baik ke?


wa~ hari ni birthday aku la... tanggal 14/06/1989 aku dilahirkan... kiranya dah 22 tahun la... kejap lagi, br la official 22 tahun... skarang ni pukul 7.21p.m..aku lahir kl 7.34p.m cmtu la... maghrib baru keluar dari perut... hihihi...


rasanya, syukur pada Allah, masih lagi bernafas dengan normal... pelbagai cabaran, dugaan, suka, gembira, surprise dan pelbagai lagi rasa dah aku rasa... alhamdulillah, aku sambut hari jadi ni dengan ucapan syukur terhadap Allah, sebab aku lahir sebagai muslam, sebagai melayu, sebagai warganegara Malaysia, sebagai anak kepada mak & abahaku, tup2 skarang ni menuntut kat universiti terkenal kat Malaysia...hihihi


rasa syukur ini jugalah aku luahkan kat laman wall facebook aku seperti ni:


"syukur, aku lahir kat bumi Malaysia yg aman, dgn keselesaan & keselamatan yg terjamin. br lepas baca cerpen pasal palestine. rasa syukur pd Allah. barangkali Allah takdirkan mereka sbagai syahid, kita pula Allah takdirkan sbagai khalifah & pemimpin suatu hari nanti. walau apapun, syukurlah dgn segala pemberian Allah. mungkin kita x diuji dgn kesusahan & perang, tp kita diuji dgn kemewahan & kelalaian. renung2kanlah..."


itulh kata2 aluan birthday aku... kalah ucapan PM..hihihi...


hmm, birthday kali ni aku celebrate sorg2 la ye... hmm, xpe la.. dh lumrah kte ni single... lg2 dok jauh dgn family...kwn2 pun bz... so, xpe la celebrate sorg... huhu... hadiah pun bli sendiri... ko mampu? hahaha....


rasanya, selayaknya, hari jadi ni aku sambut dengan zikir & rasa syukur kpd Allah, ble agaknya aku nak solat tasbih ye? nanti kot... hihi...


FYI, aku pun berkongsi hari jadi dengan seorang sahabat aku... so, ramai juga la yang wish kami dari pagi2 buta tadi... ada la dalam ratusan cmtu.... penat pulak tangan ni tekan button like & balas wish korang...walaupun dengan words thanks & :) , tapi jenuh gak nak membalasnya... thanks korang... semoga kita semua bahagia sama... xbez la kalo aku je berjaya & happy... korang pun sama... so, kpd yg aku dah deal nak ais krim & coklat tu, ble nk bg ek? bsk aku nk bw beg santa claus p kelas... nk tuntut hadiah...hihihi...


p/s: hari ni dpt la call free maxis ke maxis... so, callling2 la sesiapa yg patut... hahaha... nyaya ko maxis, aku bls dendam kt ko sbb slalu telan duit aku pun cm suka2 ko je... hihihi... lps ni nak p jejln wat pertama kalinya dgn bdk2 bilik aku ni..hihi...tata

1 comment:

Ummu Athirah said...

Wahh..tahniah..
dah besar pomm.. anak sapa ni?
haha. papepom selamat ulang tahun kelahiran eh.
semoga berjaya dalam hidup :)