OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, June 1, 2011

such a bless...

alhamdulillah, bulan june datang lagi...



ada apa dengan june???

hahaha... banyak perkara akan berlaku pada bulan june... & baru2 ni tuah menyebalahi aku... thanks Allah for everything...alhamdulillah....

so, dalam june ni banyak la perkara perlu diambil kita... it's parts of my life...
1st june: hari susu sedunia
3rd june: quiz
10th june: test 2
14th june: birthday aku
17th june: result final
20th - 24th june: final intersession
23rd: birthday adik aku
? june: father's day

& byk lagi...

so, dalam berjimba2 kegembiraan, aku berjanji pada diri aku akan menjadi semakin kuat setiap hari... semoga aku bersemangat menghadapi dugaan hidup... dan aku akan berusaha menjadi semakin baik... semoga usaha ini mendapat rahmat dan berkat dari Allah... insyaALLAH...

p/s: permulaan bulan yg baik... such a bless... alhamdulillah :)

2 comments:

Unknown said...

hehehehe..nasib baik kau jauh dari aku, ,haha kalau tak 14june ni kau dah ..ehemmmmmmmm

Unknown said...

jadi pe Aerol?