OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Sunday, June 12, 2011

freaky friday @ 17/06?



as salam/ selamat sejahtera...


hi readers,
another update from me... hihihi
nampak sangat takde keje nak buat...hahaha
how's your weekend? bez x? aku OK je kot... mana taknye, baru je lepas melantak char kueh teow kat seksyen 2, shah alam... nyum2, sedap giler... aku p makan sorang2 je kot... nak ajak kawan, semua bagi alasan yang selayaknya aku pakukan saja leher diorang... hahaha...


ehem ehem,
dah lari topik pula...

dengan ini, perkara di atas dirujuk...
chewah... ayat xnak skema lagi lak ye?


anyway,
ada apa dengan 17/06/2011? kenapa freaky friday???
oh tidakkk!!! x sanggup nak aku cerita... tapi, dah tajuk entri camni, kenalah cerita juga... huhu..


sebenarnya, pada 17/06/2011 tu tarikh di mana keputusan bagi peperiksaan akhir semester bagi semua pelajar sarjana muda UiTM akan diumumkan....


OH TIDAKKK!!!!


ala bro, relax la... aku cool je... bukan pe, ramai dalam kalangan kawan aku yang berperasaan takut lagi lemah lutut, dok cite & tanya aku, "ko tak takut ke man?" aku pun cakap la, "sikit, lebih hampir kepada tak berperasaan pun...". ayat aku tu memanglah tokleh nak belah... poyo tahap berani mati, selayaknya layak untuk disepak... hahaha... sorry bro & sis, aku busy nak fikirkan perasaan takut tu... mana taknye, aku ni dah nak final paper untuk intersesi... so, confident je la semua ni takdir & ketentuan Allah... we do our best... so, nak takut apa kan???


so, perkara yang lebih mengecutkan injap jantung aku tu supposedly  21/06/2011, tanggal kami FINAL PAPER subjek MANAGERIAL ECONOMICS... aduh, nervous doh... tapi relax la... selagi kita berusaha buat latihan & menumpukan sepenuh perhatian, tak jadi masalah untuk kita score kan?


hmm, teringat pula pada mak yang selalu tenangkan aku & bagi nasihat time2 nervous tahap nak gugur jantung ni... xmo la sia2kan penat- lelah aku selama 5 minggu ni... orang lain siap berjimba- jimba bercuti, kita ni dok sibuk study, xleh score lak ye...


arghh!! lupakanlah pasal kerisauan tu kawan2... meh kita berdoa & beribadat supaya dapat ketenangan dan rasa syukur serta berasa puas dengan apa saja pemberian Allah itu... amin...


p/s: harap2 lah dapat result yang bez2...hihi... hadiah terbaik tuk birthday aku selasa ni... hihihi...


regards,

No comments: