OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Thursday, June 9, 2011

berjalan tak dapat, berlari pun tak dapat...

as salam/ selamat sejahtera,


hi readers,
wow~ hari ni punyalah kosong..... jadual aku xde pape nak diisi... seriously, tak tahu nak buat apa... kalau sapa2 nk ajak aku p tgk wayang, i'll say: "OK! i'm available... let's go!"


then dalam menghadapi setiap detik ini.. chewah...
sebenarnya, perkara di atas dirujuk.
hahaha... dah macam surat rasmi


berjalan tak dapat, berlari pun tak dapat...


itulah hidup & kasih sayang... sometimes, kalau dikejar pun takkan dapat...


sebab?


belum sampai seru kot... kalau nak tanya aku, seriously, buat masa ni aku xde mood a.k.a ilham nak menjawabnya...


actually, hari ni de r sikit kebengangan... tapi, aku rasa, nak jadi matanglah... rasanya tak perlu nak share sgt...


cuma inilah apa yang aku tulis kat facebook beberapa jam tadi:


"dari dulu sampai sekarang sama saja. setiap kali kaki melangkah, pasti aku akan jumpa rakan yang suka memburuk2kan kawannya. but, it's OK. tp, biasalah, dari rencah kepada perencah, cerita mesti nak bez. then, bercampur pula fitnah & khianat. lepas tu campur pula cili dengki & dendam. dulu boleh bertepuk tampar, hilai tawa dah x kedengaran lagi. now, i realize, it's OK to be alone & celik dari buta dan tuli~"


itulah lumrah kat dunia ni,  mungkin ralat kehilangan rakan, tapi, tak mengurangkan apa2 pun kan... tak apa lah... yang kenal aku betul2, dia xkan de prasangka buruk kat aku... just, kepada sesiapa yang mendengar cerita tu, tolonglah jangan terus berpihak pada si penyampai berita tu... so, beranikan diri anda untuk mendapatkan kepastian... itu aje :)


p/s: sahabat.... berjalan tak dapat, berlari pun tak dapat. so, steady je la & bersahabatlah kerana perjuangan hidup & kerana Allah... sharing is caring :)

No comments: