OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Sunday, July 3, 2011

sorry to say, Transformers kali ni kalut!!!

as salam/ selamat sejahtera,

hi readers,
how's your day? hopefully good...



berbalik pada tajuk,
sorry to say, Transformers kali ni kalut!!!


korang mesti pelik, kenapa aku cakap macam tu. mungkin pada sesetengah orang, transformers kali ni nampak gempak... tapi pada aku kali ni transformers banyak kalut la kawan... pasal pe? ha~ ni yang aku nak cerita...

1. aku x berapa puas hati sebab cerita ni macam kurang budget nak panjangkan cerita. cerita sikit2 je...
2.  cerita ni macam kucar- kacir. xde jalinan cerita yang kukuh. maksud aku, transformers kali ni dia x bagi jalinan yang kukuh. apa kaitan machine yang dia bawa dari plane diorg, cmne bnda tu berfungsi... xde magic yang diharap2kan... cerita2 yg dulu lg bez...
3. mmg r diorang de cerita pasal kaitan appolo, itu ini... tp, better diorg cite pasal perang diorg kt planet diorg dulu... maybe lbh menarik...
4. cerita kali ni kurang jiwa kemanusiaan... kalo transfrmers 2 boleh buat ramai ternangis (erkk!) masa optimus prime mati, kenapa kali ni xde yg macam tu?
5. aku xbrp berkenan dengan watak pengkhianat tu... apa nth nama dia ( dia pelakun grey's anatomy tu) surely dia x brp sesuai untuk watak tu sbb muka & karekter sebenar dia x sebati dlm karekter yg dia bawa dalam transformers 3
6. cerita kali ni kurang misteri. contohnya, carilah bangunan yg lebih misteri ke... then,senjata yg Sam Witwiki tu dapat tu, bg r dia machine yg blh transform dia jd robot ke apa ke... bg r canggih2 sikit... ni, balik2 beri harapan 100% kpd robot2 tu... mcm r manusia xleh nak halang langsung...
7. cerita kali ni Sam macam kurang contact dgn transformers2 tu... tu yg macam x berapa bez sbb watak Sam kurang peranannya...

anyway, boleh tahan la cerita kali ni... 3 setengah bintang je dari aku untuk keseluruhan... kepuasan x maksimum, tp transformers ni mmg wajib tgk!

3 comments:

Unknown said...

ni, balik2 beri harapan 100% kpd robot2 tu.

perkataan ni yang wat aku gelak gila meroyan ..hahaha xD .. .

Unknown said...

hahaha.. lawak gak ayat aku tu kan? betul pe... mmg ni la ayat yg paling sesuai tuk cite ni... blh lak diorg clueless nk lawan semua robot2 tu... tp, seram gak doh cite ni sbb tgn aku basah gle time dia jth bangunan tu... sah aku gle gayat... hahaha

ziera sekian said...

hi man.. =)