OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Wednesday, July 20, 2011

PREVIEW BUKU: LIKE FATHER LIKE SON ( by MOHAMMAD ZAKA ALI FARISI)

as salam/ selamat sejahtera,

hi readers,

hari ini aku nak bawakan satu lagi preview buku. buku ini ditulis oleh Mohammad Zaka Ali Farisi. buku ini padat dengan kisah- kisah silam, tidak kiralah dari zaman para nabi, sehinggalah pemerintahan khalifah- khalifah selepas kewafatan nabi Muhammad S.A.W.

Buku yang dioleh dengan kemas dan teratur ini mampu memberikan impak kepada pembaca. terasa seperti membaca dan mendengar kisah- kisah tauladan semasa kecil, nampaknya buku ini memberikan keselesaan kepada pembaca tanpa mengira usia. Buku ini amat sesuai untuk dijadikan hadiah, bahan bacaan kanak- kanak, mahupun dijadikan bahan bacaan santai namun penuh hikmah dan manfaat.

Walaupun pada mulanya terasa buku ini kecil jika dibandingkan dengan harganya. Namun, menerusi pengalaman membaca buku ini, rasanya tidak rugi membeli buku ini. kerana seperti yang diperkatakan, banyak kisah- kisah pedoman yang kadangkala tidak dapat diperoleh dari mana- mana buku- buku teks sekolah, dan seumpamanya. Tatkala membaca buku ini, ia ringkas, namun membarikan impak kesedaran kepada pembaca dan pemiliknya. Barangkali pembaca bolehlah mendapatkan buku ini sebagai koleksi buku- buku anda dan menjadikannya santapan rohani terutamanya ramadhan hampir menjelma tidak lama lagi.

Pembaca- pembaca bolehlah mendapatkan buku ini di pasaran dengan harga RM19.00. Buku ini diterbitkan oleh KHARISMA NETWORK SDN. BHD dan diedarkan oleh AR- RISALAH PRODUCT SDN. BHD.

p/s: dapat commission x promote buku ni? hihi

No comments: