OH inilah penyokong saya... meh join skali!


Saturday, July 23, 2011

pemenang contest follow & creates 1 article for me...

as salam/ selamat sejahtera,

hi readers,
OK. sekarang ni aku nak umumkan seorang blogger yang layak untuk redeem topup RM10 sebagai tanda TQ sbb support aku punya contest...

actually, contest aku ni xde r susah mana, just aku jadikan dia cm susah sebab memutarbelitkan ayat... hahaha... itu semua ujian untuk korang... so, de juga yang berani mati tanya aku cmne nak buat contest tu sebenarnye... so, aku ni mmg baik hati sebab aku bg dia klu cmne nak buat sebenarnya... kunci untuk contest ni ialah BERANI MATI TANYA AKU BALIK... hahaha...

then, aku pun de gak r tgk2 de ke penyertaan atau penyertaan dari korang... sah korang suka benda senang kan? ades...

teringat pula pesan lecturer kesayangan aku, "orang yang berusaha lebih, layak mendapat sepertimana yang dia  lakukan..." credit to puan ROSILAWATI AMIRUDDIN. so, aku pun reward la sape2 yg berusaha nak buat...

tahniah la kepada AEROL HAFIEZI sebab ko dah buat yg terbaik even ko tgh de prob bagai di saat2 cmni...

ni pe yg dia dah buat: klik sini

so, de lg reward, sbb ku dah janji nak buat review kpd sapa2 yg menang ni...



pada aku AEROL HAFIEZI punya blog ni mmg unik coz byk gak warna2 ceria...FYI, dia ni gak antara tauke FACEBLOG... so, byk la tips2 dia share dlm blog dia ni & faceblog tu... korang join r blog dia ni & faceblog sbb byk input yg korang akan terima dari diorg...

AEROL ni berbakat besar rupanya.. insyaAllah, semoga berjaya ye dalam  pe juga ko buat AEROL... & thanks jd kawan maya aku ( buat masa ni sbb blm jumpa lg... t ko jgn lupa amek buku yg ko nak kt rumah aku)...

lepas ni aku nak buat contest & hadiah dia pun agak menarik gak iaitu t-shirt GIORDANO...

so, NANTIKANNYA...

1 comment:

Unknown said...

yeah3! hahahaha :D ...aku menang ,aku menang ! :D ..ni yang suke nih :D. ..jgn lupa kasi hadiah tu :D. ..firstime meyh :D